Najnowsze Wpisy

bez temata .... no bo po co  Komentarze (0)
01. listopada 2003 12:32:00
linkologia.pl spis.pl

Hmm... dzis Swieto Zmarych ...jakie to jest glupie i przytaczajace świeto ....majgorsze jakie moze być... no ale cóz , trzeba jezdzic na groby , modlic i wospominac naszych blizkich niezyjacych :( Ok na tym koncze ten temat nie wypowiadam sie ... bo az sie ryczec chce ;( Aaa wczoraj to byl za to swietny dzien ....odrazu po szkole , zjadlam obiad i powedrowalam do Casablanki - no jednak wekend sie zaczyna....trzeba jakos db go zaczac - bilard w Casablance to anjleprze co moze byc :) Zebralo sie troche choloty i byl aniezla bk ...heh tz. wpadl Diminik , Maciej , Baska , Karolla , Dorota , Darek , Slawek , Rydza i jakies 2 typy :) bylo naprawde fajnie ...ale coz juz minelo ....dzis czyje sie strasznie jeszcze wczoraj poklucilam sie z ojcem i to ostrro - ale szczerze powiem ze tym rzem on mnie ebdzie przepraszal przegiol na maxa ...ale nie warto o tym pisac , wiec koncze Cmoks dla moich koffanych ziomków :)

fetaaa : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

emilka-emilis | super-blog | miko | intelektualistka | ob | Mailing